Bruker

Din IT-avdeling for en moderne arbeidshverdag

Identitetshåndtering

Compute bruker Azure AD til å beskytte kritiske ressurser, som for eksempel Microsoft 365 konto, servertilgang, m.m. Ved å bruke Azure AD for du som bedriftseier mer kontroll, det er effektivt for administratorer å styre og det er økosystem-vennlig. Et sentralisert identitetskontrollplan hjelper organisasjoner med å konsolidere sikkerhetsverktøy og -tjenester, redusere lokalt fotavtrykk og forenkle berøringspunkter.


Enhetshåndtering

Som en del av Workplace har vi tatt steget fra å bare sikre det eksterne skrivebordet ditt til å sikre din lokale enhet. Dette betyr at vi nå sikrer den lokale PC`en til den ansatte og gir den ansatte muligheten til å jobbe uten begrensinger av ustabil tilgang, treg server eller lokasjon.

Ved å ta i bruk denne løsningen for du økt sikkerhet (reduserer tilgangsrisiko ved å analysere en brukers enhetsstatus og samsvar, og ta i bruk sikkerhetspolicyer når nødvendig), forbedret brukeropplevelse (gir brukere konsekvente tilgangsopplevelser fra hvor som helst, på tvers av flere enheter) og høyere produktivitet (brukere trenger bare å logge på en gang på den domenetilknyttede enheten for å få tilgang med enkel pålogging til alle appene).


Applikasjonssikkerhet

Med i pakken får du sikring av klienten din og e-posten din. Dette sikrer vi med Microsoft Defender. Vi setter opp Microsoft tenanten din slik at brukerne får en grunnleggende e-post beskyttelse. Dette gjør at brukerne vil oppleve mindre phishing forsøk, økt beskyttelse mot usikre vedlegg og vi har full kontroll på alle forsøk på svindel i administrator dashboardet. Herfra har vi månedlige gjennomganger av tenanten hvor vi sikrer at tenanten til kunden alltid er oppdatert mot de nyeste svindelforsøkene.


Dokumentsikkerhet
Vi tilbyr en pålitelig løsning for å klassifisere dokumenter med hensyn til sikkerhet, samt muligheten til å kryptere dem og dele dem trygt. Vår plattform gir deg også fleksibiliteten til å gi brukere tilgang til dokumentene og tilbakekalle denne tilgangen etter behov. I tillegg kan du enkelt spore hvem som deler og ser på sensitive dokumenter gjennom våre sporings- og rapporteringsfunksjoner. Dette gir deg bedre kontroll over dokumentenes sikkerhet og deling i hele prosessen.